De wetenschap achter liefde & e-comm

De wetenschap achter liefde & e-comm

Feit of fictie? Hoe langer je in iemands ogen kijkt, hoe meer je wederzijdse gevoelens van liefde ervaart.

Productvideo’s voor het Belgische merk voor motorkleding, Richa – een ideale oplossing om de nadruk te leggen op veiligheid en materialen.

Het is een feit! Volgens persoonlijke ervaring (en bevestigd door studies uit 1989), ervaren vreemden die elkaar 2 minuten in de ogen kijken wederzijdse gevoelens van liefde.

In diezelfde gedachtengang: hoe langer je met iets bezig bent, hoe meer je hersenen zich aan het onderwerp hechten.

Dit wordt ook ondersteund door onderzoek van PR Newswire – hoe langer een klant gedwongen wordt om op uw productpagina te blijven, hoe hoger de conversie.

En hoe meer (relevante) informatie, hoe beter namelijk:

Slechts 0,52% van de consumenten één productfoto wil zien
33,16% ziet liever meerdere foto’s,
ongeveer 60% geeft de voorkeur aan afbeeldingen waarmee ze een 360º beeld van het product kunnen krijgen (in 360° of video)

Geef uw klanten dus wat ze willen. We willen niet dat ze in de ogen van iemand anders gaan kijken, toch? Kunt u niet beslissen welke aanpak het beste is voor uw merk of producten? We helpen je graag, bel ons of stuur ons een mailtje.

Fijne Valentijnsdag iedereen!
Y&N en het studio360 team

Wilt u geen gedoe, maar heeft u wel dringend behoefte aan productvisualisatie of advies over hoe u uw producten kunt laten opvallen en uw online aanwezigheid kunt laten schitteren? Neem contact met ons op, we helpen u graag! Let’s beautify the www!

Yolande, Nathalie & the studio360 team

Menu